Правила бронювання
- Бронювання без попередньої оплати є негарантованим. При цьому, якщо Гостем не зазначено точний час приїзду, бронювання анулюється в день заїзду о 18:00 за місцевим часом.
- Бронювання є гарантованим за умови 100% передоплати вартості за весь період проживання або 100% попередньої сплати за першу добу проживання з наступною сплатою несплаченого терміну проживання під час заїзду.
- У випадку, коли Гість за гарантованого бронювання з попередньою сплатою за добу проживання, не користувався послугою проживання у зазначений день заїзду і не скасував бронювання за 24 години до запланованого дня заїзду, то попередня сплата за 1 добу проживання не підлягає поверненню. Таке бронювання переходить в статус «негарантоване» або скасовується, якщо від Гостя не надходила інформація про підтвердження даного бронювання.
Правила проживання
- Першочергове право на розміщення в готелі отримують особи з підтвердженим бронюванням номера. Всі інші розміщуються в порядку загальної черги. Бронювання номерів вважається підтвердженим після отримання унікального номеру бронювання.
- Якщо бронювання не гарантоване компанією або кредитною карткою, бронювання на номер зберігається до 18.00 попереднього до дати заїзду дня. Якщо до 18.00 попереднього до дати заїзду дня гарантії не надано, то бронювання анулюється і розміщення гостя відбувається за принципом загальної черги і за умови доступності номерів.
- Якщо бронювання гарантовано, заброньований номер зберігається до 24.00 дня прибуття. У разі незаїзду або пізнього скасування бронювання (менше ніж за 48 годин) стягується плата за простій номера згідно з тарифом бронювання.
- Для поселення, Гостю необхідно пред'явити службі прийому і розміщення один з таких документів: паспорт (громадянина України або іншої держави, або закордонний паспорт), посвідчення особи, водійські права, військовий квиток або інший документ, оформлений в установленому порядку і що посвідчує особу громадянина згідно з чинним законодавством України.
- Гість власноруч заповнює реєстраційну карту і разом з вищевказаним документом передає її Адміністратору служби прийому та розміщення для оформлення проживання. Потім йому видається ключ від номера.
- Плата за проживання здійснюється при заїзді за готельну добу *.
- У разі гарантованого заїзду з 00:01 до розрахункової години (12:00) стягується плата в розмірі 100% вартості проживання за добу.
- У разі гарантованого раннього заїзду (з 06:00 до 12:00) з додатковою оплатою 100% вартості проживання за добу, Готель не гарантує надання кімнати в чітко обумовлений час, але гість має переважне право на надання йому кімнати після її звільнення і прибирання.
- У разі виселення гостя до 18.00 дня виїзду стягується плата за пізній виїзд у розмірі половини готельної доби.
- У разі виселення після 18.00 дня виїзду стягується плата за пізній виїзд у розмірі повної готельної доби.
- Оплата за проживання стягується в гривнях готівкою або за безготівковим розрахунком, а також за допомогою пластикових кредитних карток.
- Додаткові послуги готелю оплачуються гостем додатково згідно з чинним прейскурантом.
- За проживання в Готелі дітей до 6 років (без надання дитині окремого місця; вік дитини повинен бути підтверджений документально) плата не стягується.
- Розміщення домашніх тварин в готелі категорично заборонено.
- Адміністрація забезпечує можливість проживання Гостя в Готелі тільки в оплачений період часу. Після закінчення оплаченого періоду, за бажанням Гостя, проживання може бути продовжене тільки за наявності вільних номерів. Даний пункт в обов'язковому порядку доводиться до відома гостя в момент укладення договору на проживання (прийняття заявки або оплати).
- Дозволяється відвідування Гостей запрошеними ними особами з 08:00 до 22:00 за місцевим часом. При цьому необхідно пред'явити службі прийому і розміщення документ, що засвідчує особу запрошеного.
- У разі відсутності вищевказаного документа, складається акт відмови реєстрації. У даній ситуації Адміністрація готелю не несе відповідальність за безпеку клієнта і збереження речей.
- Після 22:00 за місцевим часом всі зустрічі повинні відбуватися у фойє готелю. У разі недотримання правил, перебування в Готелі цих осіб може бути скорочене в часі або припинено.
- Забороняється вживання принесених із собою спиртних або інших напоїв, а також продуктів харчування в громадських місцях Готелю: фойє, барі, фітнес-центрі, зоні басейну, конференц-залах.
- Адміністрація готелю не несе відповідальності за збереження документів, грошей, цінних речей, коштовностей, залишених не в сейфі гостьового номера.
- Коштовності, гроші, документи можуть зберігатися в індивідуальних сейфах у номерах.
- Гість повинен дбайливо ставитися до майна і обладнання Готелю, дотримуватися тиші і порядку. У Готелі не допускається гучне звучання музики та інший шум.
- Гість зобов'язаний дотримуватися Правил протипожежної безпеки і техніки безпеки.
- Заборонено включати електроприлади потужністю вище 220 Вт.
- Забороняється приносити і зберігати в номері легкозаймисті та вибухонебезпечні матеріали.
- Забороняється курити на всій території готелю (в тому числі електронні сигарети та інші замінники тютюнових виробів), крім спеціально відведених для цього місць (спеціальні кабіни в музейних кімнатах 8 і 9 поверхів, місця для паління біля центрального входу готелю та входу на літню терасу на 3 поверсі). У разі виявлення слідів паління в гостьових номерах з гостя стягується штраф у розмірі 2000 гривень).
- Згідно з чинним законодавством України, Гість відшкодовує збитки у повному обсязі, у разі пошкодження майна готелю, а також несе відповідальність за шкоду і порушення Правил, викликані запрошеними ним особами.
- При виїзді з готелю, гість зобов'язаний здати ключ від номера Адміністратору служби прийому і розміщення, розрахуватися за послуги, відмічені в рахунку, якщо третя сторона офіційно не заявила про відповідальність за його рахунок.
- Після закінчення розрахунку Гостю видається рахунок із розшифровкою наданих послуг.
- Для зручності й безпеки Гостю рекомендується:
- Ключ від номера зберігати до кінця перебування в готелі і не передавати їх іншим особам. Ключ є гарантією особистої безпеки гостя.
- Перед тим як залишити номер, необхідно перевірити відключення електроприладів, закрити вікна і двері.
- Не рекомендується запрошувати в номер сторонніх осіб, а також залишати їх одних у номері протягом часу відсутності Гостя.
- Гість ознайомлений і не заперечує факт використання у приміщеннях готелю (за винятком особистих номерів і туалетних кабін) систем відеоспостереження.
- Гостю забороняється під час заселення, проживання і виселення з готелю знаходитися у стані алкогольного або наркотичного сп'яніння, вести себе агресивно і неадекватно, заважати іншим гостям.
- На території готелю забороняється фотографувати і знімати на відеокамеру без отримання дозволу Адміністрації готелю.
- У випадку недотримання Гостем вищевказаних вимог цих Правил, Адміністрація має право достроково виселити його і/або відмовити в заселенні.
- Книга скарг і пропозицій знаходиться в Кутку споживача і видається на першу вимогу Гостя. Вимоги та скарги розглядаються Адміністрацією негайно.
- Послуги, що надаються готелем, відповідають дійсним на території України нормативам, вимогам і Правилам користування готелями та надання готельних послуг в Україні.
* Готельна доба - з 14:00 поточного дня до 12:00 наступного дня.