Переваги організації заходів у Mercure Kyiv Congress:
- Можливість проведення заходів різних форматів — від конференцій і семінарів до бенкетів та урочистостей до 2000 гостей,
- Зали оснащені всім необхідним для успішного проведення презентацій, форумів, конгресів,
- Наявність власної кейтерингової служби і можливість організувати будь-які форми обслуговування щодо харчування гостей (кава-брейки, коктейлі, фуршети, бенкети тощо),
- Гнучка цінова політика,
- Індивідуальний підхід до кожного клієнта,
- Врахування всіх вимог до заходів, що проводяться.
Формат поєднання готельних послуг і послуг організації конгресів, конференцій, ділових зустрічей у сучасному діловому світі є найзатребуванішим. Концепція Mercure Kyiv Congress поєднує в собі як 4-зірковий готель, що належить до глобальної мережі Mercure, так і конгрес-центр високого класу.
Mercure Kyiv Congress — ідеальне місце для проведення конференцій, семінарів, ділових зустрічей. До комплексу входить найбільший у Києві конгрес-центр загальною площею 5000 м², ідеальний для проведення будь-яких бізнес-подій.
На 5, 6 і 7 поверхах готелю Mercure Kyiv Congress знаходяться конференц-зали з однаковою площею 40 м2 і і місткістю до 30 людей.
Ідеальне місце для кави-брейку, обіду та вечері ділового заходу в готелі — це ресторан Cosmopolite, розташований на 1-му поверсі. Тут можна провести неформальні бесіди або завершити ділові перемовини.
Залежно від побажань можливими є різні варіанти посадки гостей: «театр», «навчальна кімната», «засідання», «бенкет». Усі зали оснащено сучасним обладнанням, системою кондиціонування та безоплатним WI-FI. І, звичайно ж, є послуга з організації кава-брейків і бізнес-ланчів, що дозволяє зробити будь-які заходи ще комфортнішими та ефективнішими.
Відділ продажу конференц-послуг:
Tel: +38 (044) 205 35 34
e-mail: HB0I0-SL@accor.com